onsdag 16. september 2015

Stjerneskinn

Hei. I dag har jeg laget stjerner:-) På scrappetreff i helgen ble jeg utfordret til å lage en stjerne. Dette tok litt tid, da jeg brukte natten på å tenke hvordan jeg skulle gjøre det. Morgenen gikk med til å søke etter noe som kunne ligne på en mal, også ble en mal laget. Denne måtte endres noen ganger før den ble optimal, Men kom i mål til slutt. Min utfordrer endte også opp med å måtte lage en stjerne ;-) Hihi. Kan være farlig å utfordre meg. Dette er nok ikke noe nytenkning innen scrapping. Men vi er alltid noen som kommer nye inn i denne verden, og da er det vel greit å tørke støv av det gamle også?

Sånn ble altså min stjerne.


Jeg har pyntet både på framsiden og baksiden. men det er ikke nødvendig.

Stempeltrykk fra North star design
Bling fra korthobby





Jeg laget en stjerne til, som jeg pyntet når jeg kom hjem fra treffet.
dette egentlig for å vise at en stjerne ikke bare trenger å bety jul. 
Denne kan for eksempel passe godt i campingvognen, eller på hytten:-)



På denne stjernen har jeg brukt følgenede:

Diverse charms fra korthobby
Chipboard tannhjul.







Håper dere fikk litt inspirasjon i dag. I morgen kommer det nok ett innlegg fra meg. Og denne gangen blir det jul på hjul;-) Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar