onsdag 23. september 2015

Pl-sider på norsk

Hei. I dag blogger jeg norske pl-sider, for scrapomania:-) 
Endelig er project life kommet på norsk. 
som er klippeark til project life. 

Baksiden av arka er også helt nydelige, og kan brukes til alt, som kort og LO, mm.
Har du ikke sikret deg disse nydelige arka ennå, anbefaler jeg at du gjør det snarest.

De er helt nydelige og du får garantert bruk for de. 
Du får både jule ark og litt mer sommerlige ark. 
Og alt finner du selvfølgelig hosbesteste Scrapomania.no


Mine sider i dag er fra begivenhetene i uke 05.2015


Helt herlig å kunne leke seg med norske ord og uttrykk:-)











 Her er min produktliste med direktelinker til produktet på scrapomania.no :-)

Pl-ark fra storyteller: Hverdag
Pl-ark fra storyteller: Dagen er din
Enamel dots fra Marianne design
Film strip fra Tim Holtz


 Håper du fikk litt inspirasjon til å lage Pl på norsk du også. Og til alle der ute som har sagt:
"Jeg skal begynne med pl når det kommer på norsk". Nå er det her:-)
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar