tirsdag 15. september 2015

Pl-Kitt September

Hei. I dag er endelig dagen kommet:-) Og vi får pl-kittet vårt. Jippi. Har du ikke sikret deg ett pl kitt ennå? Da gjør du det hos scrapomania. De har også veldig mye annet fint:-) Er du nybegynner og ikke vet hvor du skal starte? Da er pl-kitt perfekte. Her får du litt kort, pynt og lommer. Og du får mer enn du bruker på lommene som følger med, som du da har til senere bruk:-)

Denne månedens kitt er FARGER:-) Ett kitt med masse spreke farger og mye digg pynt til:-) Kjempe gøy å leke med :-)

Sånn ser kittet ut

Min første side er fra noen år tilbake. Jeg fikk lov å gi to av mine tantebarn hull i ørene. Gjett om de var stolte da, på vei hjem igjen:-) Her passet de fargerike pl-kortene veldig godt inn:-)




Mye dekorativt man kan gjøre med chipboard stickersene som følger med:-)




Elsket fargene denne gangen. Så herlig med noe skikkelig fargerikt:-)


Jeg har endelig fått begynt på min uke for uke album for 2015, og dette kittet passer perfekt til anledningen. Spesielt når guttungen har hvert i bursdag og vinteren har inntatt Ålesund:-)



De Oransje bokstavene er bare helt supre til å skrive litt stikkord med.





 Så her var det litt forskjellig inspirasjon til dere i dag. Håper dere liker kittet deres:-) I morgen er jeg tilbake med mere inspirasjon til dere, men da blir det ikke pl, men noe annet spennende:-) Så følg med;-) Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar