fredag 4. september 2015

Babyklosser

Heisann :) 
I dag vil jeg vise dere mine babyklosser som man kan pynte med eventuell navn på baby eller med bilder slik jeg tenker å gjøre. Jeg har unnlatt å ta på bildene før jeg tok bildene til bloggen, da jeg skal gi disse bort i dåpsgave. Hver kloss måler 3,5 " x 3,5" og er forholdsvis store. Man kan jo selvfølgelig både gjøre disse mindre og større alt etter eget ønske. Disse er bygget opp av kartong og kledd med mønsterpapir for Maja design - Welcome little one. Firkantene i Bazzill er stanset ut med dies fra Spellbinders. Gyngehesten er die fra La-la land og stjernene er die fra Spellbinders. Klossene er stablet og limt sammen :) 




På de åpne firkantene er det tiltenkt å lime på bilder av gutten som skal få denne i dåpsgave.




Jeg har ikke dekorert baksiden, men det kan man jo selvfølgelig gjøre om man ønsker det. Jeg har limt klossene mine sammen, slik at de sitter sammen om du løfter på de. Om man ønsker å ha de løse går jo det også an. Håper dette gav litt inspirasjon. I dag er det jo skikkelig grå-vær og utrolig godt scrappevær :)
Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar