onsdag 12. august 2015

Litt vinter

Om vi vil det eller ei, så nærmer det seg nå høst og vinteren og jul står snart for tur. I dag har jeg laget 2 Pl-sider med tema vinter. Jeg har brukt en papirblokk fra JOY, Shabby christmas og laget til korta selv. Dette er en juleblokk, med helt nydelige fine ark. Her var mye som inspirerte meg til vinter.

Fineste jenta mi leker i snøen

Elsker klistermerkene fra papirdesign, No blir det lett å lage kort med Norsk tekst:-)






Pl 2 er også av ett av mine gode gull. Her er det storesøster som leker seg i snøen

Denne blokken fra JOY, var virkelig fin til vinter:-)



Bare måtte bruke denne rammen fra Heidi Swapp.

Da håper jeg du har fått litt inspirasjon til å ønske velkommen høsten og fine scrappestunder:-) Jeg skal i hvert fall fortsette og kose meg med scrapping:-) Mangler du noe? Ta en tur innom Scrapomania.no. Der får du påfyll av det du ønsker:-) Klem DT- Elisabeth :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar