søndag 2. august 2015

Kort

Hei.

Jeg har laget et kort til en dame som fylte 80år nylig.

 
Her har jeg brukt mønsterpapir fra Maja Design sammen med Vanilla bazzil som base for kortet. Jeg har brukt et nydelig bredt blondebånd og masse ulike blomster nede i høyre hjørne.
 
 
Det glitrende 80-tallet er thickers fra American Crafts. Rammen rund med sommerfugler er en dies fra Joy! I tillegg har jeg pyntet både sommerfuglene og hjørnene med halvperler fra Melissa Frances.
 
Innsiden er pyntet med samme mønsterarket og med en Gratulasjonstekst fra en stempelplate fra Kort og Godt. Rammen rundt teksten og skrivefeltet er en dies fra Spellbinders.
 
 
Her har jeg også pyntet med halvperler og en liten sommerfugl fra samme dies fra Joy! som på fremsiden.
 
 
Håper du fant litt inspirasjon i kortet mitt. Ønsker deg en fin og kreativ kommende uke!
 
Klem fra Marie.
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar