onsdag 19. august 2015

Fuglehus

I dag har jeg Designet ett fuglehus til Scrapomania av papirblokken Shabby christmas fra Joy. dette er en nydelig blokk med papir. Jeg ble veldig inspirert til vinter av denne blokken, noe som jo passer i juletiden da vi gjerne vil ha litt snø og inne kos.


Jeg laget først en base i papp, som jeg malte med gesso. Jeg rullet alle rullene og dekket de utenpå pappen. pyntet med blader fra papirdesign, perle-snor, bling fra Marianne, og litt pynt fra skattekista mi;-) Lokket går an å løfte på, så det er mulig å legge en gave inne i huset:-)









Selv om sommeren endelig har inntatt dørene her i Ålesund, håper jeg du fikk litt vinter/jule inspirasjon. Det er jo bare 4 måneder igjen til jul, og det er godt å være ute i god tid:-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar