tirsdag 21. juli 2015

Tag.

Hei på dere!!

Jeg har fått i hus to nye dies fra Joy Crafts. Så nå kan jeg lage mine egne blomster/snurrer og sløyfer til papirprosjektene mine. En veldig fin måte å bruke restepapiret mitt på, og så flott resultat det ble da! Her kan man få de akkurat sånn de passer perfekt til resten av papirene.

 
Ble de ikke flotte? Jeg har festet i noen knapper ( Du finner mange flotte i krukkene hos Scrapomania på Moa). I tillegg har jeg knyttet på litt hamptråd på den ene og festet en herlig halvperle fra Prima på den andre.
 
 
Jeg har brukt ulike mønsterark fra Maja Design - serien Summer Crush. Disse har jeg revet i ulike biter og limt over hverandre. Jeg har brukt en dies fra Spellbinders til å lage panelen bak budskapet "SMIL" som jeg har skrevet med alfabetstickers fra Papirdesign.
 
 
På baksiden har jeg brukt samme teknikk med å rive papiret og lime det over lagvis. her har jeg brukt en fin liten teks fra en stempelplate fra Kort og Godt. Her har jeg brukt stempel M - 265 som inneholder mange fine sitater om vennskap og gode ord.
 
 
Her har jeg festet på denne søte lille papirsløyfen som jeg laget med min nye dies fra Joy! Denne heter Billie's Bows og består av 2 sløyfer. Jeg har bare brukt den minste her. Festet på en liten bling fra Marianne Design som setter den siste lille prikken over i'en.
 
Håper du fant litt inspirasjon. Jeg skal i hvert fall lage både blomster/snurrer og sløyfer i mange farger og varianter til mine fremtidige prosjekter!
 
Ønsker deg en fin scrappetirsdag!
 
Klem fra Marie.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar