søndag 19. juli 2015

LO i mixed media stil. Go Gutten

Hei. I dag har jeg laget en LO i mixed media stil. Dette er en teknikk jeg fremdeles jobber med å mestre. men gøyt er det:-)
Jeg har brukt ark fra Prima Cartografer collection "Les yeux"

Jeg brukte embossing paste og blandet med mica powder Blue. Sprayet over med diverse mist og spray etterpå. Laget noen dotter med dabber

Etter at sprayen er tørr, er det fram med stempelet fra papirdesign og stempelputen. Her er det bare og stemple uvilkårlig

Har brukt litt trepynt og farget de med dabberen, har funnet litt metallpynt og noen piler fra Prima

Sommerfuglene fra PetalooPremier satte prikken over i'en på denne Lo'en.
Håper jeg har kunnet hvert til innspirasjon for deg i dag. Ha en fortsatt god sommer, forhåpentligvis med litt sol og varme. Her i Ålesund er vi mest bortskjemt med regn og tåke ;-) Klem fra DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar