torsdag 23. juli 2015

Dåpboks

Hei.

I dag vil jeg vise en boks jeg har laget til en liten prinsesse's dåp. Denne er fin dersom man skal gi en liten gave. En smykkeboks passer helt perfekt inni. Kort og gave i ett!

 
Her har jeg brukt papirer fra Maja Design - Vintage Baby. Jeg har pyntet med doilie som jeg har brettet i to sammen med ulike blomster. Rammen rundt teksten er en die fra Spellbinders.  En liten charm som en ekstra liten detalj.
 
 
Alle blomstene har fått et lag med Mod Podge for å la de glitre litt mer.
 
 
På innsiden har jeg brukt samme papirer som lokket. Tekstene er bl.a fra Kort og Godt.  Stempelplate M-254 har jeg brukt. Den har mange nydelige babytekster. Rammene rundt tekstene er stanset med to ulike dies. Hjertedies er fra Nellie Snellen og den ovale er fra Spellbinders.
 
Jeg har lagt i en liten eske og knyttet på et nydelig rosa bånd med hjerter.
 
Hilsen fra Marie.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar