onsdag 1. juli 2015

Bursdagskort

Hei hei alle sammen
 
I dag har jeg laget et kort ved hjelp av et resteark, og hvem av oss har ikke ark liggende som vi ikke har hatt hjerte til å bruke for det er så fint...  Dette arket hadde jeg faktisk spart igjen fra et av de første prosjektkitene som kom fra Scrapomania (ja det er faktisk så gammelt).. og så masse blomster så klart, det er jo så gøy..
 
 
Innimellom blomstene har jeg stanset ut litt swirls og blader, klipt de opp og limt inn her og der.. Jeg kuttet swirlsene i to forskjellige farger for å skape litt mer liv.. Og de herlige sommerfuglene du ser, der er faktisk fra en Tim Holtz dies.
 

 
Her ser du et litt nærbilde av alle blomstene og diecutsene..

 
Jeg har også lekt meg med to typer blondebånd over hverandre, og pyntet med dette både på fremsiden, baksiden og til og med ene siden inni kortet..

 
Over blondene på utsiden av kortet har jeg brukt et bånd av halvperler og på brettekanten har jeg brukt en smalere type perlebånd (både utsiden og innsiden)

 
Over her ser baksiden av kortet, og under her ser du innsiden...


Klem LindaSS



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar