fredag 17. juli 2015

Amsterdam i rosa. Minne for livet

Hei. I dag har jeg scrappet en PL. Jeg digger denne måten og scrappe på. Man får unna masse bilder på lite tid, og det er kjempegøy. Alt du trenger for å komme i gang finner du på Scrapomania, som er alle scrappers godtebutikk. og man finner så utrolig masse fint her. 
I dag har jeg scrappet noen bilder fra Amsterdam. Bare elsker denne byen. Og hva passer vel ikke bedre enn å vise det med rosa kort fra Kaiser KraftPretty little thing!
Er i det rosa hjørnet i dag. Serien pretty little things fra kaiser kraft er helt nydelige.
Klar til start.


Har stanset ut piler med dies, fra sizzix, i rosa metallic papirAlfabetet jeg har brukt er fra American Craft. Dette alfabetet finnes også i grått

Digger stempel fra kort og godt. Passer perfekt til PL. 

Blir en veldig Kul effekt med tegning rundt bildene.
Så håper vi på sol og varme uansett hvor i verden vi er :-) Her på sunnmøre må vi nok ta til takke med den sunnmørske sommeren som er litt kald og våt. 
Men da er det perfekt vær til å kose seg inne :-) Tusen takk for at jeg har fått innspirert deg i dag:-) Ha en fortsatt god sommertid :-) Klem fra DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar