onsdag 3. juni 2015

LO med mixed media

Heisann :-)

Denne gangen vil jeg vise en LO som jeg har laget av lillejenta mi, Vilde. Var så heldig å få et blinkskudd av henne når hun stod på kjøkkenet og tigget om druer ;-) Har valgt å bruke mye blått på denne LO'en for å fremheve øyenfargen hennes.


Jeg brukte mønsterark fra Pion Designs "A day in May" og startet med å bruke Distress Ink "Vintage Photo" på stensilen "Lace" fra Tim Holtz. Brukte videre stensilen "Art Is" fra TWC og Modeling Paste. Lot det renne noen dråper av blå og brun Glimmermist. Tittelen "Hello Sunshine" er av chipboard fra Heidi Swapp. Denne har jeg dekorert med gullfarget glitterlim samt blå glitterlim som jeg dekte med Silks "Bolivian Blue" og siden skrapte av.... synes det ble en ganske fin effekt.

 
Jeg har pyntet med blonde og Crochet Icons, begge fra Prima. Har også brukt Washi Tape "Denim" fra We R Memory Keepers. Dekorert med litt metall fra Prima og de nydelige blå blomstrene er fra Magnolia, som jeg fant på Scrapomania-butikken på Moa.
 
Ha en fin dag alle sammen!
 
Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar