torsdag 25. juni 2015

kjappe LO


 Innemellom alle mine PL sider er det litt koselig å lage Lo også ;)

og for min del liker eg at LO er enkle og ikkje tar så alt for lang tid å lage .. 



 Og Pl kortene er yppelige til dette bruk -- og ofte tar det også igjen fargene på dei andre sidene også ;)

Først så har eg stempla litt bakgrunn - greit å få bruke litt anna stempel farge enn svart og brun.
Finne fram noen kort og så er det berre å klippe, rive
lime og stifte 
kjapt og enkelt ikkje sant ;)

 Deretter vart det brukt noen dots, litt washi tape, 
ei stjerne og ein stor blomst .
Litt meir dots ( eg digger dei ;)

eg skulle også finne plassen til noen gode ord,
men i full fart så vart det glemt denne gangen.




 slik vart min kjappe Lo ;)
mesteparten at det eg har brukt er rester av
+ litt wachi tape, ein blomst og litt stempel

Foto stempelet var i juni kit -- eg digger det 

Håper du vart litt inspirert 
- og nesten alt er å finne på Scrapomania ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar