søndag 1. februar 2015

Mixed media LO

Hei på dere :-) 

I dag vil jeg vise dere en LO jeg lagde på sist scrappetreff i Scrapomanias regi. Hadde et kult bilde av gutten min Filip, som ble tatt imens han gikk i gatene i Gamle Rhodos by.


Jeg valgte mønsterark fra Primas Cartographer Collection til dette prosjektet. Startet med å bruke Modeling Paste på murstensil. Farget muren med Distress Ink Walnut Stain og Vintage Photo. Festet på noen kule lamper fra Prima Junkyard Findings. Dekorerte med Tim Holtz Vellum Ephemera tags samt et skilt fra Prima Metal Embelishment. Alt sammen fant jeg i Scrapomania-butikken på Moa. Fugleburet fra Wooden Flourishes malte jeg med sort Gesso.


Må bare si at denne blad-diesen fra Memory Box var bare skikkelig lekker! Det blir garantert ikke siste gang den tas i bruk :-) Pyntet også med litt blomser. Synes det var kult at de sorte blomstrene dominerte her. Disse er fra Storyteller :-) 

Ønsker dere en fin scrappe-søndag :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar