fredag 20. februar 2015

Litt enklere LO i dag


Hei hei, jeg har kost meg med og lage denne siden med bilde fra 2007, som tiden flyr.
Det er en stund siden jeg har laget noe uten modellpasta og mister, så tenkte jeg måtte prøve på noe litt enklere denne gangen.

Jeg startet med  ark fra KaiserCraft (blue fern coll), så fant jeg frem stensiler fra Thim Holzt og stempelputer fra Prima (Ingvild Bolme).
Jeg brukte følgende stensiler på bakgrunn; 
THS008-Stars
THS028-Holiday knit
THS019-Latiche work
Jeg la stensiler på arket, og brukte stempelputer gjennom stensilene, lag på lag. Etterpå stemplet jeg med et lite tekst bakgrunnstempel med sort stempelpute. Oppå der igjen stemplet jeg med vasamark stempelpute, og hadde på hvitt embossing pulver, og smeltet dette med varmepistol.

Så fant jeg frem litt restepapir fra blokkene til,
Authentique (classique elegant)
Bo bunny (midnight frost coll)
En bit av et ark fra Papirdesign
Disse kuttet jeg i forskjellige strimler og biter, som jeg limte oppå hverandre med div høyder. 
Så fant jeg frem elementer fra Blue Fern Studio
-Arrow words
-Seeing Stars
Disse embosset jeg med blått embossing pulver m litt glitter i.

Da alt var limt på plass ebosset jeg litt med det lille tekst stempelet her og der, med et blått embossing pulver. 





Ha en strålende helg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar