onsdag 18. februar 2015

Bursdagskalender

Vil vise dere bursdagskalenderen jeg har laget meg med hjelp av en bok og papir fra den nye serien til pion - paris flea market. Desse papirene er også med i mnd kortkit som er ute no.

Jeg har tatt en vanlig lesebok og brettet alle papirene i to.
Deretter svertet jeg alle arka og pyntet permen på boka


Små roser fra storyteller.
Di store er fra bunt kassa på butikken.
Gratulerer dies fra kort og godt.
Måndene har jeg klippet ut av et papir med alle måndene som var inne i fjord og festet dem på tag som jeg bare stikker mellom sidene på blokken.
På desse skriver jeg opp hvilken busdager keg må huske kvar mnd;)

Blondebånd, med en rems av papiret over og deretter perlebånd.
en liten korket flaske som jeg har puttet embossingpulver oppi.



No håper jeg at ingen blir glemt når di har bursdag;)

Mvh Kitt Jorunn;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar