torsdag 4. desember 2014

4.desember

Heisann Alle!

Da er vi kommet til 4. desember og det er min tur til og legge ut .
i dag har jeg valgt dette kortet med søte Tilda som hovedmotiv.
Dette er farget med Copic., og papirene jeg har brukt her er fra serien Days of Winter Fra Pion.
pionpapir er absolutt mine favoritter for tiden .



jeg har brukt hjørnepunch for å få kantene mine litt Mykere, samt en dies fra Lifestyle crafts.
den kommer inn igjen i neste uke. jeg har svertet kantene med chestnut roan.
Som dere ser så har jeg ikke spart på frantagen, elsker snøeffekten fra den .


Trærna er dies fra Magnolia, de er brukt snøpenn og embossingpulver og element fra Stampendous.
dette er varmet med embossingpistol for å få den effekten dere ser.
Diesene rund kortet er fra La la land (en av mine favorittserier)
De er brukt zig glitter penn for å få en shimmereffekt.
Stjernene er fra kort og godt og der har jeg brukt samme metoden som på trærna-
båndet jeg har brukt til sløyfe er fra May arts.

Klem fra Cathrine N.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar