onsdag 17. desember 2014

17 Desember

Hei.

Da er vi allerede kommet til 17 Desember, og luke 17 skal åpnes! Det nærmer seg raskt den store dagen vi venter på. Da er det vel hyggelig å kunne gi bort en liten hjemmelaget gave som i tillegg smaker godt?! :-)

Jeg har laget et par innpakninger til noe godt å kose seg med i julen.Kanskje en ide til en liten vertinnegave eller venninnegave i førjulstiden. Den ene inneholder en toffifee-eske og den andre inneholder en cellofanpose fylt med polkagriser (dette kan jo varieres etter hva man liker). Begge er laget med samme papirer og matchende pynt.



Jeg har brukt mønsterark fra StudioLight. Jeg likte så utrolig godt både farger og motiver på dette. Skandinavian Winter heter dette, og det var så pent i seg selv at jeg begrenset meg til kun bittelitt pynt. Jeg har brukt kraftkartong som base sammen med litt lyseblå . Jeg har svertet kantene. Den eneste pynten jeg har brukt er bånd fra Prima, og litt tykk hamptau knyttet i en sløyfe. Her har jeg festet i en rød liten knapp. I krukkene på disken hos Scrapomania finnes det masse flotte knapper, og de kan jo absolutt gjøre det lille ekstra på noe helt enkelt. I tillegg har jeg pyntet med et par chipboard fra BoBunny. Denne pakken var helt perfekt til dette mønsterarket syntes jeg!




Håper du fikk litt inspirasjon. Og vil du ta en nærmere titt på eskene er de begge utstilt i Scrapomania butikken på Moa :-)

Ha en fortsatt fin 17 Desember!

Klem fra Marie. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar