lørdag 1. november 2014

Special moments.


Hei på dere. 
Hektiske hverdager gjør at det ikke blir like mye tid til screpping som man helst skulle ønske. Men da desto kjekkere er det når man først får satt seg ned.
Denne gangen har jeg lage et enkelt posekort til et vennepar som skal gifte seg. 

Jeg har bruk to Magnolia stempel fra Special Moments kolleksionen, Wedding Tilda og Where is my bride. Stempeltrykkene er fargelagt med favoritt tusjene mine. Jeg har fremhevet enkelte detaljer med litt stickles, det må jo glitre litt. 

Til de hvite detaljene i treet, og til steinene har jeg brukt denne hvite pennen. Min favoritt av hvite penner. Har prøvd mange, og denne er bare super. Aldri problem med at den "tørker ut" og ikke skriver som veldig mange andre av samme type. 

Blomstrene finner du her, og et enda større utvalg i butikken


Ønsker dere en fantastisk lørdag. 
Klem fra Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar