søndag 2. november 2014

enkel novembertag

 og noen veldig enkle til og fra lapper... 

det er hva jeg har lyst å vise dere i dag... 

Starter helt enkelt med kalenderkitmister, glimmer mister, lerret bit som var i kalenderkitmistene og en tag... 

Kjører så tagen igjennom Mr. V med embossingfolder fra timmern... med november på... 


Lerretbiten skal jeg klippe opp og lage blomster av...


Så tar jeg dette stemplet fra Scrapomania.no for å ta rundt kantene på tagen... 


så enkelt ikke sant... 


Så finner jeg frem litt rester fra ett tidligere prosjektkit... gel medium og glitter fra Finnabair.. 


og vips.. enkelt novembertag ferdig.. :D 


Under her har jeg brukt de herlige stemplene fra Prima (som du kan sette metallfiguerer imellom, eller som her bruke stemplet som hører til), ett stempel fra Papirdesign og ett fra Scrapomania... enkle, flotte og kjekke til og fra lapper... 


Håper du fant litt inspirasjon

Klem LindaSS

3 kommentarer:

  1. Enkel og greit, lizzom .. ;)
    Men fint vart det. Stileg stempel rundt kanten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg bare mistet i vei, uten mål og mening...... blir som regel bra da...

      Slett
  2. det er faktisk mye enklere enn det ser ut til

    SvarSlett