lørdag 6. september 2014

Prinsesse-bursdag

Fallt sånn for prinsesse- vognen fra Marianne Design.

Jeg benyttet meg når tantebarnet har bursdag og få brukt den;) Heldigvis har vi mange prisesser i familien;)
Fant et bilde av henne som jeg klippet til inni.
Tok ikke av kartongen fra diesen, før jeg svertet den med brunt. Deretter glitret jeg opp litt av den med stickles og la på noen perler rundt.



Esken med skuff, har jeg brettet med kartong og piffet opp med papir fra denne papirblokken.
Svertet alle kantene med brunt.
Genialt håndtak med skru på skuffen,  fra Tim Holtz.
(Desse er utsolgt, men kommer inn igjen fortløpende;)


På kortet har jeg stemplet med kort og godt stempel på kartong med blondebånd under.
Diverse blomster og korkflaske som jeg har puttet glitter i. 
Hærlige sommerfugler fra denne punchen.
Under bomstrene ligger desse hjørnene fra kort og godt.


Inni kortet er det pengelomme, og personlig hilsen til bursdagsbarnet.

Gratulerer med dagen! 
Mvh Kitt Jorunn.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar