lørdag 19. juli 2014

Tilda with Inez the Bunny.

God lørdags morgen alle sammen.
Her i huset er vi tidlig oppe i dag. Det er jo meldt nydelig vær, så vi må ute å nyyyte!

Men først en liten oppdatering på bloggen. Her har jeg laget et kort hvor jeg har brukt stempelet Tilda with Inez the Bunny. Det er selvfølgelig fargelagt med Copic Sketch Markers. For å stanse ut stempeltrykket har jeg brukt denne lifestyle craft disen. Rundt på kantene har jeg brukt litt embossingpulver


Papiret jeg har brukt er fra den nye serien, my precious daughter, til Pion Design
På selve fronten brukte jeg detteSommerfuglene og filmhjulet som er stanset ut med magnolia dies, er stanset ut i dette papiret. De har også fått litt glitter på seg. 

Jeg har også brukt den fine hjerte diesen til Magnolia, My love heart og Vintage Tagen.


Det har kommet inn så utrolig mange fine blomster i butikken nå, at det nesten blir vanskelig å velge. Her har jeg i alle fall brukt noen av de. Synes det er utrolig kjekt at man kan kjøpe de i små bunter, da man kan kjøpe flere ulike blomster, i stede for en pakke med hundre av en sort. 

Ønsker dere alle en strålende dag.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar