torsdag 17. juli 2014

Sommerlig LO

Heisann :-)

I dag vil jeg vise dere de nydelige mønsterarkene, Kaleidoscope Collection fra Kaisercraft. De har skikkelig klare og "knæsje" farger og passer midt i blinken til sommerprosjektene. Her har jeg brukt dem på en LO som jeg har laget av minstejenta. Tok å reiv av mindre biter av forskjellig mønsterark fra samme serie, samt at jeg brukte litt bølgepapp også.


I bunnen brukte jeg mist på den lekre bladstensilen fra TWC. Deretter brukte jeg Modeling Paste på samme stensil, hvorpå jeg pyntet litt på trykket med akrylmaling, Limeaid fra Art Anthology. For å få det enda mere 3D la jeg dies-blader fra Joy oppå der igjen. Disse bladene pyntet jeg litt på med Silks Acrylic Glaze, Olive Vine og Ginger Peach.


I hjørnet på fotoet satte jeg en liten hjerte-metallclips fra Prima. Den hvite fuglen og lykten er fra Primas Shabby Chic Treasures og de små bokstavstickersene er fra Theresa Collins.

Håper dette inspirerte dere til å scrappe sommerminnene deres :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar