fredag 4. juli 2014

Reise tagger

Hei hei.

Sol, sommer og ferie i Larvik.

I dag her jeg lyst til og vise dere 2 tagger som jeg har laget for og henge på koffertene mine. Jeg er endel ute og reiser og holder kurs og når jeg skal plukke opp de sorte koffertene mine så sliter jeg med og vite hvem som er mine. Så for og se hvem som er mine har jeg laminert tagger og hengt de på.


Jeg har brukt Tim Holtz tag dies og kuttet ut i 300 gr akvarell papir.
Først sprayet jeg med Dylusions ink og lot dette tørke, så sprayet jeg over med rent vann og tørke igjen. Dette gjorde jeg flere ganger inntil jeg fikk bakgrunnen som jeg ønsket.
Når dette var tørket skikkelig så stemplet jeg med Tim Holtz stempler med vannfast sort ink.
Fly diesen er fra Little B og er stanset ut i Bazzill og sølv ark.



På baksiden av taggene så sprayet jeg forsiktig med Glimmer Mist
Stemplene er fra Tim Holtz.





Da står det bare igjen og ønske dere god reise.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar