torsdag 12. juni 2014

Til Brudeparet.

Hei.

Ny utfordring hos Scrapomania nå, der tema er Bryllup. Dette er siste utfordringen på en stund, så hiv deg med på bryllupsbølgen du også :-) Her er mitt inspirasjonsbidrag denne gang:


Her har jeg brukt mye blomster som hovedfokus. Elsker blomster, og masse fine blomster finner du her og i butikken på Moa. Mønsterarket er fra Papirdesign og teksten "Til Brudeparet" er fra dette utklippsarket fra Kort og Godt. 


Over blomstene har jeg lagt et ganske fast bånd i sølv og pyntet med en sommerfugl. Jeg har også knytt en sløyfe av blonde og knytt på en hjertecharm fra Marianne Design. Sløyfen er laget med min lille Mini Bowdabra Bowmaker


Jeg har brukt hjertedoilie. På kanten av denne har jeg lagt sommerfugler av en dies fra Joy! Dette er samme dies jeg brukte på den enkle sommerfuglen ved blomstene. Pyntet med perler laget med pearl pen. Sølvhjertet som så vidt kan skimtes bak blomstene er laget med en dies fra Nellie Snellen. Kartongen i sølv har jeg kjøpt i butikken på Moa. Den gir så utrolig fin effekt og jeg liker såå godt å bruke den :-)

Håper du fant litt inspirasjon, og at du blir med på utfordringen du også.

Hilsen fra Marie!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar