tirsdag 3. juni 2014

Salute Tilda

Nytt kort med ark fra den fine maritime, Anchores serien til Authentique


Jeg har brukt dette arket på fremsiden, og dette arket inni kortet.
Falt helt for disse. Det er vel noe med at når sommeren nærmer seg så blir jeg med en gang litt "hekta" på maritime ting. 
Eller kanskje er det sånn hele året hjemme hos oss?

Vimpelrekken er stanset ut med en dies fra Joy! 


Motivet mitt er tre stempel som er maskert sammen. 
Jeg har brukt  Pier BackgroundSalute Tilda, og disse fuglene. Alle stemplene er fra Magnolia, og er selvfølgelig fargelagt med Copic tusjene mine.   
Selve rammen er stanset ut med en dies fra Go Kreate

Jeg har brukt denne hvite pennen på noen av detaljene. Jeg har prøvd mange slike penner gjennom tiden, men dette er definitivt den beste!


Her kan du se litt bedre at jeg har laget en form for pop-up kort. 


Ønsker dere en nydelig tirsdag.
Klem fra Stine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar