onsdag 11. juni 2014

Graphic 45 tag

Hei alle sammen

Denne pollen sesongen har vært heftig for meg, så det har blitt mye inne jobbing.
 Da har jeg hatt tid til og gjøre litt på arbeidsrommet og kosa meg med litt forskjellige teknikker og stiler.



Her har jeg lekt meg med Melt Art.
Alle papirene er fra forskjellige linjer fra Graphic 45.


Her er det brukt metall tannhjul og og i papp
. Papp tannhjulet har jeg embosset med Stampendous aged embossing.


I melt arten har jeg brukt embossing plate som er beregnet for varmen. 
Oppå melt arten hat jeg brukt Inka Gold for og få litt farge.
 Jeg bruker bare fingeren til og smøre dette lett utover.

Hodet er en dies som er trykt ut i sort papir og brukt inka gold der også.
Kronen er fra Prima


På baksiden av taggen så har jeg stemplet med G45 stempler. 
Når bruker stempler med mye detaljer på så foretrekker jeg og bruke Versafine.
 Denne stempelputen får frem detaljene på en skikkelig.

Jeg ønsker dere en fortsatt fin og kreativ dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar