tirsdag 10. juni 2014

Bryllup ♥

Vi er klare med ny utfordring hos Scrapomania. Denne måneden er det bryllup som er temaet.

Jeg kunne ikke motstå dette brudeparet, fra kort og godt
Er de ikke søte?!


Jeg har brukt en Go Kreate Dies til selve kortet. Mønsterarket er dette nye arket til Maja Design. Her har jeg brukt begge sidene av arket.

Stempelmotivet er behandlet med flere lag med Utee.  
Hjerte i venstre hjørnet er stanset ut med en dies fra Mangolia - My Love Heart.

Jeg har også brukt denne blånden fra May Arts
Blingen i blomsteren, og på innsiden av kortet er fra Prima. De glitrer jo så fint! 

Nede i høyre hjørne har jeg brukt en resin figur fra prima, love


Teksten inni kortet er fra den samme stempelplaten som motivet på fremsiden.  


Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Gleder meg til å se bidraget ditt. 

Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar