mandag 26. mai 2014

Gratulerer som konfirmant.

Et nytt konfirmasjonskort i dag. Denne gangen med søte Tilda
Stempeltrykket er fargelagt med Copic Sketch Markers, og er stanset ut med en dies fra Joy!


Papiret jeg har brukt er fra Pion Design, flower frames. Siden jeg har brukt flere lag med papir, trengte jeg litt ekstra og jeg brukte da dette arket fra den samme serien.
De to rammene bak stempeltrykket er stanset ut med en dies fra Go Kreate

Sommerfuglrekken på siden av kortet er stanset ut med en dies fra Joy!
Hjertetagen i venstre hjørnet og sommerfuglene i høyre er stanset ut med Magnoila dies.
Jeg har brukt sticky embossing powder på alle tre, og strødd over med glitter

Inni den store blomsten har jeg brukte denne rosa vintage bradsen. De finnes også i flere farger i butikken.
 Jeg har også brukt osteklutperleradresin hjerteblomsterbånd, og perler


Teksten inni kortet er stemplet med et stempel fra Kort og Godt


Ønsker dere en strålende fin uke alle sammen.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar