torsdag 8. mai 2014

En scrappesparebøsse til mamma

Hei på dere:-)

Som inspirasjon til månedens utfordring, "ingen rette kanter", vil jeg i dag vise dere sparebøssen jeg har laget meg. Opprinnelig var det en honningboks i metall som jeg har kledd i nydelig mønsterark fra Inkido Beautiful Memories-serien.
Jeg har lagt papirene lag på lag, og på fremsiden har jeg latt de gå i en splitt. Nederst, samt på lokket har jeg pyntet med blondebånd. I splitten har jeg pyntet med blomster og sløyfe. På sløyfen har jeg satt på en nydelig splittbinders fra Storytellers som jeg har kjøpt på butikken på Moa. Engelen er fra Prima Resins og den er også å finne på Scrapomania. Synes det gjorde seg med en fjær på denne boksen, denne er fra Zucker Feather.
Jeg tok å klipte ut noen av de skjønne sommerfuglene som er på mønserarkene jeg brukte og lot de flagre oppover bøssa mi :-) Nå håper jeg bare på at den blir fyllt med kronasje slik at jeg er godt rustet til neste scrappetreff og kurs med Finnabair ;-)

Ha en fin dag alle sammen :-)

Klem fra Tanja

1 kommentar: