mandag 7. april 2014

Som konfirmant i dag du står..

Ny uke og nye muligheter. Denne uken kjører Scrapomomania i gang en ny utfordring, og nå er temaet "konfirmasjon".

Jeg oppfordrer selvsagt alle til å hive seg med på dette, og kanskje du blir den heldige til å stikke av med en av de fine premiene. Et konfirmasjonskort er dessuten noe mange vil få bruk for i tiden fremover, og det er jo ekstra stas å kunne gjøre heder på konfirmanten med et litt ekstra personlig preg enn standardkortene man får kjøpt ferdig på Rema.

Mitt inspirasjonsbidrag til denne månedens utfordringen er dette kortet:


Arkene jeg har brukt er fra Maja Design. På utsiden har jeg brukt dette arket, Heritage, og inni kortet gikk jeg for dette arket.

Jeg har maskert søte Tilda sammen med denne flotte bakgrunnen med en kirke fra Magnolia.

Bak motivet mitt har jeg brukt en Doilies.
Hjerterekkene er en dies fra Penny Black. De er stanset ut i hvit bazzill, videre brukte jeg sticky embossing-pulver, før jeg strødde over med Glamour Dust-glitter.

Gresset er stanset ut med en magnolia dies. Det har også kommet inn denne die-en fra Die-Namics, som jeg også liker veldig godt.
Blomstene finner du her.

 
Inni kortet har jeg brukt et av de fine konfirmasjonsstemplene til Kort og Godt.
 
Hjertene har jeg laget ved å dele opp en hjerterekke.
 

Gleder meg til å se bidragene deres. Masse lykke til!
Klem fra Stine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar