onsdag 16. april 2014

Kort med sommerfugler

Hei.

Jeg har fått i hus den fine sommerfugl-dies fra Joy, og jeg elsker den allerede. Så fin med alle de herlige sommerfuglene. Her finner du den.


Et skikkelig jentete kort med masse sommerfugler i rosa og turkis. Det herlige papiret er fra Papirdesign. Papiret gjør mye utav seg selv så jeg valgte å holde det ganske enkelt. Swirlene er en dies fra Sizzix.


På sommerfuglene rundt teksten har jeg brukt Embossing Powder Sticky fra Ranger som du finner her. Deretter har jeg strødd på glitter fra DecoArt; Sprinkle-on Glitter. Sommerfuglene på swirlene er klippet ut fra mønsterarket og har fått et lite lag med Modpodge som er å få kjøpt i butikken på Moa. På sommerfuglene litt rundt om har jeg limt på små hvite perler. Stempelteksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Rosene er fra Storyteller.

Jeg ble så glad i sommerfuglene at jeg laget et kort til med samme oppsett. Dette ble et bryllupskort:


Her har jeg brukt mønsterark fra Kort og Godt. Det finner du her. Teksten er stanset ut fra samme arket. 
Kartongen i sølv er kjøpt i butikken på Moa og jeg liker den utrolig godt. Bruker den mye både som en ramme eller i små utstansede detaljer. Den finnes også i gull.


Blomstene er fra Storyteller og Kort og Godt. De finner du herher og her. Ved blomstene har jeg også brukt litt perlestreng plukket fra krukkene på disken i butikken på Moa. Litt ModPodge på blomstene og en liten sommerfugl i sølv fra samme dies.


Ønsker alle sammen en riktig fin, koselig og kreativ påske!

Hilsen fra Marie.










1 kommentar:

  1. hei,,,er det mulig å bestille ett konfirmasjonskort o-a som dere lager?

    SvarSlett