fredag 4. april 2014

En Lo, og litt konfirmasjon

Hei, i dag har jeg litt forskjellig og vise dere. Først har jeg laget en LO med bilde av gutten da han var 3 år.

Her har jeg lekt meg med limpistolen på bakgrunnen, i tillegg har jeg brukt modellpasta og mister fra Dylusion og Lindys Starbust Starbust.
Oppå lim trådene la jeg på farger av Gelatos, i butikken på Moa finner du flere farger. Jeg la også på litt Metallic Lustre wax, espresso, også litt sølvfarget.
Arket jeg har i bunnen er fra Pion Design.
Ellers har jeg hatt på en fjær som var med i et tidligere kitt.
Bølgepapp





Har og laget et par konfirmasjons kort.





Her har jeg brukt ark fra Pion og Kort og godt.
Modellpasta som jeg har hatt glassperler i, og så strødde jeg på Perfect Pearls pigment og så sprayet med vann for og fiksere.





Under har jeg laget en liten gave eske med bretteren som var med i et Prosjekt kitt.



Håper dette gir litt inspirasjon.
Hilsen Cathrine SG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar