fredag 7. mars 2014

Vårlig Graphic 45 kort.

 
Hei hei alle sammen.
 
I dag har jeg lyst til og vise dere en vårlig kort.
 Her i Larvik er det snøfritt og temperaturen ligger på 3-6 grader om dagen.
 Solen glimter med sitt fravær, tåke og regn henger tungt over oss.
 
 
 
Her har jeg brukt Graphic 45 papirer, Sweet Sentiments.
 
Sommerfugl borden er fra Memory Box. Denne har jeg stanset ut i offwhite kartong
 og farget med Distresse Stain. Deretter har jeg embosset med et gjennomsiktig embossing pulver.
 
Blomstene er fra litt forskjellige steder. Disse har jeg bundet i en ranke, satt på hug and snug bånd som er farget med Distresse stain. Hjerte og sommer fuglen er dies som jeg har stanset ut i krympeplast. Jeg har en liten forkjærlighet for disse gml overhead-arkene, så jeg har stanset ut en sommer fugl men en gml dies fra Marianne Design.
 
Kreativ hilsen fra Gunn-Eirill
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar