tirsdag 11. mars 2014

Magnolia -For You Tilda

Heisann.
Jeg er tilbake i dag med et nytt magnoliakort. 
Motivet jeg har brukt er Lost and found -For you Tilda 

Den søte pyntefuglen er fra Prima. 
Bak motivet har jeg brukt oval die fra joy. Mønsterpapira er Papirdesign -forventning.
På den lilla kartongen har jeg brukt LS - Goosebumpz A2 Embossing Folders 2pk - Sweetheart.

Motivet har jeg fargelagt med distress reink og distress markers.
Rundt motivet har jeg drysset litt frantage. Blomsterstempela er fra denne plata.

Se på denne skjønne sløyfa! Det er en ny die fra Magnolia -Bride Bow. Jeg bare elsker den! <3

Hjerterekkene er Penny black creative dies -Heart string. Jeg stanset ut i bazzill, og hadde på et godt lag med mod podge.

Blomstene og bånda finner du i butikken. :)
Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar