onsdag 26. mars 2014

LO med fargekontraster

Hei alle sammen :-)


Her kommer en LO som jeg laget på scrappetreff i helga som var.... Var på kurs med Ingvild Bolme og fikk masse kreativ input, og superinspirert som jeg ble, endte jeg opp med å lage denne LO'en "dagen derpå"...



På denne LO'en har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign-serien Lykke. I bunnen av mønsterarket har jeg sprayet på et tynt lag Tattered Angels Mist i fargen Caper Green samt strøket på et tynt lag gesso, før jeg tok mosegrønn stempelfarge på en bladstensil og trykte det på papiret. Laget omriss med en tynn sort penn, samt refleksjon i bladene med en hvit tusj. Oppe i høyre hjørne brukte jeg Modeling Paste og Tim Holtz stensil, "Dot Fade". På avtrykket har jeg forsiktig "dottet" på med fargene "Mustard Seed" og "Picked Raspberry" fra Distress Ink. Fugleburet som er fra Prima Shabby Chic Treasures har jeg dynket med mosegrønn stempelfarge, tatt av det overflødige og brukt hvit tusjpenn for å lage refleksjon.

Under fotografiet har jeg lagt noen papirremser fra samme mønsterark-seire. Det ene har jeg foldet med Sizzix Decorative Strip Die for å fremheve den litt ekstra. Har også lagt på en knall rosa blonde som jeg har strøket litt gesso på for å duse ned fargen noe. På ene siden av fotografiet har jeg brukt en tag fra Amy Tangerine som jeg har festet en dusk fra Prima Shabby Chic Treasures på. Har også dekrorert med noen print fra Tim Holtz. Jeg har også pyntet med en av de skjønne fuglene fra Prima Shabby Chic Treasures nede ved blomstrene. Tittelen har jeg skrevet for hånd og skjært ut med skalpell og deretter tegnet på med hvit tusjpenn.
Håper dere ble inspriert og ha en flott dag alle sammen :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar