fredag 14. februar 2014

Vinter og snø

 
 
Hei alle sammen.

Her er det litt mere inspirasjon til mnd utfordring som er vinter.
Her i Larvik som jeg holder til så ligger det noe snø igjen etter dagevis med regn og tåke.
Jeg må jo si at det er hyggeligere med snø, sol, skiføre og en Kvikklunsj i bakken.
 
 
 
Taggen er skjært ut i 300 gr akvarell papir og måler 18x9 cm.
 
Det første jeg gjorde var og skjære til 2 tagger i lik str og spraye med Dylusion og Glimmer mist, og et par dråper med Distresse ink refill på et ikke sugene underlag. Så sprayet jeg godt med vann over dette å la akvarell papiret oppi dette.
 
 
Neste trinn var og skjære et passe stort hull til plasten og montere denne på den øverste taggen. Deretter embosset jeg med perlemor, tok litt Glossy Acent på fingeren strøk utover litt random og la på Fragments.

 
Plast "bobla" er gammel embalsje. Inni bobla så er det montert 4 trær, 2 av dem er embosset, det ligger også fake snø og glitter. Rundt plast boblen så har jeg brukt Glossy Acent og strødd glitter på før det tørket.
 
 
Blomsten er behandlet med Ice Resin og fått litt glitterlim som finnish.
Bladene er et punch/embossingsett fra Nellie Snellen, disse har jeg embosset med perlemor. Båndet er fra Tim Holts og farget med Glimmer mist.

 
Stempelet er fra Scrapomania design.
 
 
Ønsker dere alle en fin og kreativ dag.
 
Hilsen Gunn-Eirill
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar