onsdag 5. februar 2014

Liten titteboks

Hei alle sammen
 
I dag vil jeg vise dere hva jeg har gjort med en av de eskene de herlige trefigurene fra Prima kommer i.. Jeg har tatt en tom eske og sprayet den full med de herlige mistene du finner her..
Så lenge treesken ikke er behandlet med noe syns jeg mistene virkelig fikk skape litt magi..
 
 
Alle de herlige perlene har jeg festet ved hjelp av gel medium og bead gel.. roseknoppene har jeg bare stukket inni etterpå... Stemplet de herlige ordene fra stempelplaten Tre 2013
 
 
Lagde litt limtråder med limpistolen for å få det til å se litt støvete ut... hihihi.. alt man kommer på ikke sant..

 
Jeg bare elsker hvordan disse mistene lekte seg sin vei inn i treet på esken.. stor forskjell fra om man bruker gesso først i alle fall...

 
Til slutt vil jeg gi dere en liten sniktitt på prosjektkitet som nå ligger ute til forhåndsbestilling... Dette vil dere ikke gå glipp av, så her lønner det seg nok å få inn en forhåndsbestilling...
Prosjektkitet inneholder deler som lever evig, hvis du ikke ødelegger det da... og som ett lite tips.. skal du lage mange konfirmasjonskort i år og kanskje lyst på en annen enkelt vri.. dette er perfekt..
(PS glassperlene er dessverre ikke med i kit)
 
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar