tirsdag 25. februar 2014

Februartag inspirert av Timmern

Hei
 
I dag vil jeg gjerne vise dere min februartag inspirert av Tim Holtz
 
 
Jeg startet helt enkelt med å ta Distress Stain black soot over hele tagen, deretter sprayet jeg litt vann og ink refresherner spray..  Tørket godt og la over en stensil fra Prima, og brukte den sammen med en alkoholtusj i rødt og spritzeren fra Tim Holtz.. Sort i rundt kantene, så brukte jeg Perfect Pearl misten i Pearl over hele tagen. teksten en også fra Tim Holtz og jeg stemplet med embossingblekk, tok på sticky emobossingpulver og Perfect Pearls pulver i Pearl.. Selve hjertet fikk "litt" rød stickles på seg, hvis du ikke har rød men har blank kan du enkelt farge den. Har du Sticky embossingpulver kan du børste over alle farger du vil fra pigmentpulver og du får ett herlig unikt trykk..

 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar