lørdag 26. oktober 2013

Tryllekort

Tenkte det var på tide at jeg prøvde meg på et brettekort, så her kommer et tryllekort fra meg.


Jeg har punchet alle sidene/kantene med en Martha Stewart punch. I tillegg stanset jeg ut en snøkrystallrekke med en dies fra Joy, for å få litt ekstra pynt på sidene.
Trærne er stanset ut med en Magnolia dies, Slender Firs.
Mønsterpapiret er fra Papirdesign, Vintage Snø.
 
 

Søte Tilda, With Snow Heart fra Magnolia er fargelagt med mine Copic sketch markers. Jeg har brukt Ranger, Stickles som en ekstra detalj. På hjerte brukte jeg det nye glitteret fra
Tim Holtz, Distress Glitter. Dette ga en artig og fin effekt, men det kommer kanskje ikke like godt frem på bildet.
 

Teksten som er brukt inni kortet er fra North Star Stamps. Du kan finne det i butikken på Moa.
 
 
Deltar i disse utfordringene:
Kort O Mania - La deg bli inspirert. Her ble jeg egentlig inspirert både av DT Ane med bruk av punch og DT Karin med den lekkre deis kanten øverst på kortet.


Ønsker dere alle en fin helg.
Klem Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar