lørdag 12. oktober 2013

Snurrekort, spinning card

Da dette utrolig herlige stempelet kom inn, så tenkte jeg med en gang at hun må snurre. Så med det i tankene, ble dette korte til. Jeg har ikke brukt noe mal, så hvis du vil lage noe sånt er det bare å studere og spørre, så skal jeg prøve å svare. :)
På utsiden og innsiden av dette kortet har jeg brukt dette nydelige Inkidoarket.

Stempelet er fra Marianne design. Det ligger ikke i nettbutikken enda, men du finner det i butikken på Moa. Jeg har stemplet på begge sider og fargelagt med distress markers.
Jeg har hatt glossy og Stampendous shaved ice fragments på isen.

Trærne har jeg trykt ut med magnoliadies, og hatt på snow marker og glamour dust glitter

Sånn ser kortet ut når det er åpent. Jeg har brukt to tag`er fra dette pionpapiret.

Håper du likte kortet! :)

Klem fra Rannveig Kjemphol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar