tirsdag 1. oktober 2013

Julekort

Nå har jeg utfordret meg selv litt på maskeringsfronten. På dette kortet har jeg satt sammen tre magnoliastempel til ett motiv.

                            
Jeg har brukt mønsterpapir fra Papirdesign.

Jeg har satt sammen disse tre julestempela: Snowy Roof, Pixie Tilda og Welcome To A Sweet Christmas. Motivet er fargelagt med distress markers.
Snøen er laget med Snow Marker.

Hjertet er fra denne boksen til Prima. Jeg har embosset det med Stampendous aged embossing enamel -green.

Oppe i hjørnet har jeg brukt Die Versions Corner -Bells med glossy og glamour dust glitter.

Stempelet inne i kortet er fra denne Kort og godt-plata.

Stempelet på denne tag`en fra Magnolia er fra samme Kort og godt-plata.


Scrappeklem fra Rannveig K.

1 kommentar:

  1. For et nydelig julekort :) Så fint satt i sammen! Du er super flink :)

    SvarSlett