tirsdag 29. oktober 2013

Julekort med stempel fra Marianne Design

Dette julekortet laget jeg på treff i helga. 
Stempelet er fra Marianne design og mønsterarket er Papirdesign -julehilsen -vinterstemning

Motivet har jeg fargelagt med distress markers, og rundt motivet har jeg hatt på Stampendous frantage embossing -white.

Slik ser kortet ut på baksiden. Hengslene er laget med Spellbinder fancy tags.

Treet her er Magnolia dies -sweet christmas -spruce. Jeg har hatt på snow marker og mod podge. Jeg har fått helt dilla på snow marker. Det er bare å tusje på og varme opp, så "puffer" den opp og ser ut som snø.

Her er diverse blomster og pynt som er å få kjøpt i butikken. Blomstene har fått et lite lag med mod podge for å få litt frostpreg.

Klem fra Rannveig K.

2 kommentarer:

  1. Kjempefint, nydelig, vakkert kort :) Du er så flink! Så mange fine detaljer.

    SvarSlett