torsdag 15. august 2013

Prosjektkit August

 
Hei alle sammen
 
over her ser dere bildet av prosjektkit'et for august... Er det ikke herlig og spennende.. :D
Hvis du ikke allerede har forhåndsbestilt deg ett kit, eller abonnerer så stikk en tur innom nettbutikken og du finner det under kit-kategorien
 
og her har dere videopresentasjonen av dette herlige kit'et
(jeg skulle ønske jeg hadde mer enn ett, for dette var utrolig moro)
 
 
Videre får dere her litt bilder av mitt ferdige prosjekt, og helt til slutt finner du videoen der jeg setter det sammen...






 
 
Og her har du videoen
 
 
 
 
 
Hvis det er noe du lurer på så bare spør, hvis jeg er litt treg med å svare er det fordi jeg for tiden er på ferie, men svare skal jeg nok gjøre... :D
 
Klem LindaSS


1 kommentar:

  1. Nok et herlig prosjekt Linda :)
    Gleder meg til pakke i posten.
    Fortsatt god ferie!

    SvarSlett