søndag 2. juni 2013

Du er enestående :)

Ja det er faktisk helt sant!! 
Du er enestående:) Og ikke nok med det, du er helt unik;)
Syns dette stemplet til Stempelglede har en flott tekst som en godt kan bruke mye.

Jeg er nok av de som ligger veldig høyt på "elsker Pion Design sine papir"-skalaen:)))))
Og der oppe har jeg mange med meg. Og papirene finner du hos kjekkeste Cathrine på Scrapomania!!!


Her har jeg brukt papirer fra "Vintage Garden". Nydelige blåtoner å jobbbe med.
Det som er kjekt er jo at Pion kommer med papir som er delt i 6x6, perfekt for kortlagere:) Og så er det div tag og border som er kjekt å klippe ut og bruke.
Jeg bruker stort sett Bazzill "Neutral" som base for kort laget med Pion sine mønsterpapirer. De syns jeg passer bra med fargene.


Blomstrene er fra Wild Orchid Crafts. Du finner mye blomster både her i nettbutikken til Scrapomania og enda mer i den fysiske butikken på Moa. Jeg har ellers brukt osteklut, papirserviett, fjær, bling fra Prima og charms. Og denne gangen har jeg visst sydd rundt alle kantene i tillegg til å sverte med Distress Walnut Stain.


En liten oppmuntring er stemplet, stempel fra Kort og Godt, på en tag fra "Vintage Garden" papirene:)


Inni er det helt enkelt med mulighet til å skrive en kjekk hilsen.

Ønsker dere en flott og kreativ uke! Ikke glem at du er enestående;)
Hilsen Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar