torsdag 2. mai 2013

Cute and Tired.

Tenk at i dag åpner Scrapomania butikk i store lyse lokaler på Moa:)) Det blir nok en stor lykke for alle scrappedamene i distriktet. Gleder meg til å tilbringe timevis i lokalene , både med handel kurs og treff:)
Her om dagen var jeg inne hos besteste Cathrine, og fikk med meg noen lekre Prima papir. Serien "Lyric Collection" er bare helt til å smelte av:)) De søteste lekreste ark med uendelige muligheter, tosidige selvsagt!
Fant frem et gammelt bilde igjen, av Ida som skulle pynte seg til 17. mai. Hun er velsignet med like stritt hår som meg stakkar, derfor hårrullene;)
Jeg har kun brukt ark fra denne serien, slik som vimplene og matten.
Laget en tag som jeg fikk skrevet litt journaling på. Farget tagen og båndet med distresspaint i fargene bundled sage og victorian velvet.

Farget litt osteklut med glimmermist, dette gir LOen en fin dimensjon synes jeg:) Ellers så har jeg fått boltre meg i deilige blomster her. Ble liksom ikke nok med blomstene på papirene her:))

 Og for å få inn litt mere sort så laget jeg noen runde baubles fra "Epiphany" med sort damask papir.

Litt glossy accent på de søte hjertene som var på papiret....
Og sølvbokstaver fra American Crafts, Thickers.
Hope you liked it;)
Scrappeklem fra Inger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar