lørdag 27. april 2013

Ole 3 mnd

Her er nok en clean and simple Lo fra meg. Jeg elsker disse fargene og papirkombinasjonene, og trengte ikke mye stæsj her. Clean og simple er ofte vanskeligere å få til enn de overpyntede Loene synes jeg, og det sitter ofte langt inne å ikke putte på masse lekker pynt.
Dette bildet har nå lagt i en skuff i snart 12 (!!!) år, og endelig fant jeg arkene jeg trengte hos Cathrine på butikken:))
Jeg laget bakgrunnen med strukturpasta og sjablong. Deretter har jeg hatt på litt glimmermist her og der, og et stjernestempel for å få en søtt men litt kul babyside.
 Arkene jeg har brukt er fra "Pion design", vinterserien til"Little Yellow Bicycle" og "Bo Bunny". Liker godt å blande ark fra forskjellige produsenter....
Bokstavene er fra "Thickers", som man for øvrig aldri får mange nok av:)
De bittesmå ordene er klistremerker fra Tim Holtz.
Hope you like it;) Nå teller vi ned dagene til Scrapomania åpner ny butikk sentralt på Moa. OH, LYKKE:)

3 kommentarer:

  1. En virkelig fin LO, artig bakgrunn ;)

    SvarSlett
  2. Liker denne LOen kjempegodt Inger:) Når det gjelder gutter så er det ofte denne clean and simple stilen som er fin å bruke, men der sliter jeg.... Du fikser den flott iallefall:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Denne var lekker. Flotte papirer du har brukt.
    Klem Linda :)

    SvarSlett