torsdag 14. mars 2013

Ut av komfortsonen

Enkelte ganger så kjører man seg fast i en stil, i fargekombinasjoner eller teknikker. Jeg er intet unntak! Da er blogghopping løsningen for meg....

Før treffet i Vika så hadde jeg virkelig hoppet rundt på diverse blogger i en uke, og lagret tips og inspirasjon i bøttevis på Ipaden min. Så her er en LO som er helt ulik det jeg pleier å lage:)

1 MarsLO 030
Jeg hadde et gammelt bilde av Ida i syden, fargene på bakgrunnen var mildt sagt grelle! Jeg prøvde å redigere bildet, men halve poenget var jo å beholde den skjønne rosa badedrakten med polkadotter på;) Så her tok jeg saksen fatt og klippet ut motivet. Hadde ett nydelig rosa ark fra Prima "Hello pastel collection" som var perfekt i fargene. Sprayet litt gul og rosa glimmer mist på et hvitt bazzil ark, og en osteklut fikk en omgang med blå mist. Etter at den rosa limpistolen kom i hus her så går limejobben som en drøm!! Anbefales! Kluten ble lett som bare det å lime fast:)

1 MarsLO 031
Hadde på crystal stamens som liksom skulle blinke i bølgene. Klippet ut blomster fra primaark,og la på litt ekstra blomster for "that summer feeling". En liten siste touch ble den søte Primafuglen oppe på "himmelen" :))

1 MarsLO 032
Dette var en fantastsik artig LO og lage,og artig å utfordre seg selv innimellom.....prøv det!

Scrappeklem fra Inger:)

1 kommentar: