fredag 15. mars 2013

Upside down.

Hei. 


En LO fra meg denne gangen ;)


Denne er av mine tre herlige gutter som alle går på turn/ tumbling og er ganske så aktiv hele tiden..


Til bloggen 002


Her har jeg brukt:


Lys  Bazzill Fourz.


LYB -Winterings, Chevron wool / Frosty forest og Papirdesign- En herremann....med bart


Jeg har "herjet" med både papir og bilder med Prima`s Distress tool og Tim Holtz - Walnut stain-Distress ink fra Ranger


Stempelet jeg har brukt er Tim Holtz - Stampers Anonymous - Classic favorites.


Til bloggen 003Ned i hjørne en


Osteklut farget med Walnut stain og pyntet med en blomst fra den nye


Sunrise - Sunset serien til Prima. Jeg har brukt fra sett nr. 9


Ønsker alle en fin fredag og en strålene helg ;)


Scrappeklem fra Cathrin,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar